Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací | Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Žádné produkty
Nevyzvednutí zásilek s dobírkou
Vážení zákazníci,
rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná.
Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k přepravě.
Snažíme se Vám vyhovět a co nejrychleji zásilky odesíláme. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem. Pokud si zásilku od pošty nepřevezmete, jedná se z vaší strany o porušení kupní smlouvy a Vy odpovídáte za škodu, která nám tímto vznikne. Jste povinni nám uhradit náklady vynaložené na zaslání balíku.
Pokud se nám zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá a budete mít zájem o opětovné zaslání zboží, vyhovíme mu po zaplacení částky zahrnující cenu zboží, původní poštovné a nové poštovné předem na náš účet.
V opačném případě je přiložena faktura na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného, a to ve lhůtě do 14-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, předáme dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.
Zároveň takového dlužníka uvedeme na naší "černé listině" nespolehlivých zákazníků. Vyhrazujeme si právo neakceptovat v budoucnu další objednávky těchto zákazníků. V případě uhrazení dlužné částky bude zákazník z tohoto seznamu vymazán.
Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší stornovat objednávku před odesláním zásilky.